Veelgestelde vragen
- Ik ben verhuisd/ ik ga verhuizen
- Waarom krijg ik het krediet van het Infomedics Betaalplan niet op mijn eigen rekening gestort?
- Ontvang ik een bevestiging van mijn aanvraag voor het Infomedics Betaalplan?
- Hoe veilig is het inloggen op Infomedics Betaalplan?
- Waarom kan ik het krediet van het Infomedics Betaalplan alleen maar voor zorgkosten gebruikt worden?
- Hoelang duurt het voordat ik weet of mijn aanvraag voor Infomedics Betaalplan is goedgekeurd en het krediet beschikbaar is?
- Kan je ook voor meerdere behandelplannen een Infomedics Betaalplan aanvragen?
- Kan ik ook voor een ander (kind) een Infomedics Betaalplan aanvragen?
- Hoe vrijblijvend is de aanvraag van een Infomedics Betaalplan?
- Binnen welke termijn kan ik het Infomedics Betaalplan annuleren?