Zoeken
-
Heb ik de rekening dubbel betaald?
Als u de rekening dubbel heeft betaald, wordt dit automatisch binnen twee weken teruggestort. Controleer na die periode even of het bedrag goed is teruggestort.
-
Kunnen jullie mij iets vertellen over mijn vergoeding?
U kunt voor informatie over uw recht op vergoeding of de hoogte van uw vergoeding het best contact opnemen met uw zorgverzekeraar.
-
Ik kan mijn rekening niet toevoegen, hoe komt dat?
Meestal komt dit doordat uw mobiele telefoonnummer niet (goed) is doorgegeven door uw zorgaanbieder. Neem contact met hen op om te controleren of uw mobiele telefoonnummer bij hen bekend is.
-
Kan ik de rekening van anderen toevoegen aan mijn account?
Nee, uw account is persoonlijk en u kunt hier geen rekeningen van andere personen aan toevoegen.
-
De persoonsgegevens op mijn rekening zijn onjuist, wat nu?
Als de persoonsgegevens op uw rekening onjuist zijn, neem dan contact op met uw zorgaanbieder. Als de gegevens niet correct worden doorgegeven kunnen wij u helaas geen goede rekening toesturen.
-
Wat zijn de bankgegevens van Infomedics? (IBAN)
Onze IBAN is NL34 ABNA 0243 2400 58. U kunt het bedrag overmaken t.n.v. Infomedics BV. Vermeld bij uw betaling naast het rekeningnummer altijd het betalingskenmerk.
-
Hoe kan ik mijn verzekeringsgegevens wijzigen?
Uw verzekeringsgegevens wijzigt u bij uw zorgverzekeraar. Echter, als u wisselt van zorgverzekeraar of verzekering, geef dit dan door bij uw zorgaanbieder. Vanuit zijn systemen komen uw gegevens terecht in de systemen van Infomedics.
-
Heb ik mijn rekening betaald?
Als u niet zeker weet of u uw rekening van Infomedics al betaald heeft, kunt u op onze website de status van uw betaling controleren.
-
Waarom is mijn rekening niet vergoed door mijn zorgverzekeraar?
Infomedics heeft geen inzicht in uw zorgpolis, wij weten dus niet waarom uw rekening niet is vergoed. Als u hier vragen over heeft kunt u contact opnemen met uw zorgverzekeraar.
-
Wat moet ik doen als ik ben veranderd van zorgverzekeraar?
Als u bent gewisseld van zorgverzekeraar moet u dit doorgeven aan uw zorgaanbieder. Hij geeft het via het systeem door aan Infomedics.
-
Waarom ontvang ik een herinnering van Infomedics?
Als u uw rekening niet op tijd heeft betaald, versturen wij een herinnering. Zorg dat u tijdig betaald om verhoging van uw rekening te voorkomen!
-
Hoe komt het dat ik nog een herinnering ontvang? Want ik heb al betaald!
Als u al betaald heeft kan het zijn dat de herinnering en uw betaling elkaar gekruist hebben. Op onze website kunt u de status van uw rekening checken. Controleer ook altijd even de betalingsgegevens.
-
Hoe werkt het portaal voor zorgconsumenten?
Als u een account heeft in ons portaal, kunt u vervolgens uw rekening koppelen. Alle volgende rekeningen van dezelfde zorgaanbieder worden u digitaal toegestuurd. U kunt ze online bekijken en betalen.
-
Wat doet Infomedics nou eigenlijk?
Infomedics is onder consumenten vooral bekend omdat we de financiƫle afhandeling van zorg overnemen van je zorgaanbieder. Je ontvangt je rekening voor zorg dus van ons!
-
Blog