Infomedics voor klanten telefonisch slechter bereikbaar

i.v.m. preventieve maatregelen rondom het coronavirus

Helaas zijn wij momenteel slechter telefonisch bereikbaar. Wij hebben het de afgelopen dagen voor al onze medewerkers mogelijk gemaakt om vanuit huis te werken. Zo dragen ook wij bij aan het voorkomen van de verdere verspreiding van het coronavirus. U kunt uw reguliere vragen stellen via Infomedics Inzicht. Belt u liever? Dat kan ook. Houd wel rekening met langere wachttijden.

Voor uw zorgconsumenten zijn wij ook via de website en telefonisch bereikbaar. Helaas niet op volle sterkte waardoor de wachttijden langer kan zijn dan gebruikelijk. Onze excuses hiervoor.

Benieuwd wat voor oplossingen wij voor u hebben?

Declaratieverwerking en factoring, dat is waar wij goed in zijn. Door uw volledige declaratieverwerking uit handen te nemen, bespaart u tijd én geld! U ontvangt uw geld altijd op een vast moment en draagt uw risico aan ons over als u dat wenst. Benieuwd hoe dit precies voor u werkt? Selecteer hieronder in welk zorgdomein u actief bent.