Bekijk onze vacatures

Werken bij Infomedics

Waar wil jij aan de slag?

Infomedics bestaat uit een IT afdeling die onze systemen draaiende houdt en twee Servicedesks om vragen van zorgaanbieders en zorgconsumenten te beantwoorden. Daarnaast zijn er verschillende afdelingen die deze operatie ondersteunen, zoals Finance, Risk, Marketing en Human Resources. Waar zou jij willen werken?

Op een gemiddeld verjaardagsfeestje

"Die van je tandartsrekening"

Misschien heb je je al weleens afgevraagd waarom je bijna nooit direct hoeft te betalen na een bezoek aan de tandarts of fysiotherapeut? Of wat "Die van je tandartsrekening" nou precies doet? 

Infomedics ontzorgt zorgverleners: ze hoeven bijna geen administratie meer te doen. En dat doen we zo goed, dat we een van de meest succesvolle dienstverleners in business process outsourcing zijn. Infomedics is marktleider in facturering en debiteurenbeheer voor de zorgsector. 

Hoe werkt dat dan?
Jij brengt een bezoek aan een zorgverlener. Jouw zorgverlener geeft aan ons door welke behandeling hij of zij heeft verricht en wij brengen dat, afhankelijk van hoe je verzekerd bent, bij jou in rekening. Ondertussen wordt ook de zorgverlener door Infomedics uitbetaald, zodat hij/zij niet op zijn geld hoeft te wachten.

Klinkt simpel...
Ja! Maar om dit proces vlekkeloos te laten verlopen, gebeurt er heel veel achter de schermen. Door onze IT'ers wordt een geavanceerd declaratieplatform draaiende gehouden, de afdeling Finance draagt zorg voor alle betalingen en een nog groter team collega's op de servicedesk staat dagelijks klaar om vragen te beantwoorden van onze inmiddels ruim 7.500 klanten en zo'n 13 miljoen zorgconsumenten die een rekening ontvangen (ze bellen gelukkig niet allemaal). Al met al een megaoperatie waar de zorgverlener geen last van mag hebben.

En juist daarom werken er bij Infomedics ambitieuze, getalenteerde mensen die niet terugdeinzen voor wat complexiteit. Join jij? 

Wat vinden we belangrijk?

Dit vinden we belangrijk

We werken op een andere manier bij Infomedics dan je misschien gewend bent. We voeren bijvoorbeeld geen traditionele beoordelingsgesprekken meer, maar werken samen naar een bedrijfscultuur waarin feedback geven en ontvangen heel belangrijk is. Een aantal waarden vinden we daarbij extra belangrijk: 

  • Bevlogenheid: wij vinden het belangrijk dat we enthousiast zijn over ons werk en goed presteren, kortom: we zijn erop gericht dat we met zijn allen bevlogen zijn over wat we doen.
  • Ownershipwij krijgen en nemen onze verantwoordelijkheid.
  • Zelforganisatie: wij vullen onze taken naar eigen inzicht in.
  • Ruimte voor ontwikkeling: we vinden groei en ontwikkeling belangrijk. Als medewerker van Infomedics krijgen en nemen we de kans om cursussen, trainingen of opleidingen te volgen.
  • Betrokkenheid: we zijn graag een hecht team en vinden een prettige sociale sfeer belangrijk. We zijn actief betrokken bij activiteiten die hieraan bijdragen. Ook helpen we collega’s om (gezamenlijke) doelen te verwezenlijken.
  • Verbindende communicatie: we communiceren met respect en hebben wederzijds begrip tot doel in onze communicatie naar collega’s en klanten.
  • Werk- privé balans: wij hechten waarde aan een goede balans tussen werk en privé om vitaal te zijn en blijven. We maken afspraken om dit te bereiken.

Focus op jouw ontwikkeling

Focus op jouw ontwikkeling

We noemen onze cultuur weleens "zacht en hard". We zijn mensgericht, denken mee en zijn zo flexibel mogelijk: werken bij Infomedics betekent namelijk werken voor heel veel Nederlanders, zowel voor klanten als voor klanten van onze klanten.

Tegelijkertijd zijn we als organisatie een geoliede machine: efficiënt en resultaatgericht, met als doel de complexiteit van de processen uiteindelijk zo soepel en veilig mogelijk te maken voor alle gebruikers. 

Het vraagt intelligentie en vakmanschap om ons werk eenvoudig te maken en houden: Infomedics blijft je uitdagen. Werken bij ons betekent daarom niet alleen werken vóór Infomedics, het betekent ook werken voor én aan jezelf. We bieden ruime mogelijkheden voor het volgen van opleidingen en coaching. Máár, we verwachten wel van jou dat jij ons vertelt waar je behoefte aan hebt.