Persoonlijke betaalhulp

Onze digitale assistent Ella vertelt u direct welke mogelijkheden er zijn om uw rekening later of in delen te betalen. Klik op de knop en vul het betalingskenmerk van de rekening in.

Uitstel van betaling

Heeft u nu niet genoeg geld op uw rekening, maar binnenkort wel? Vraag dan uitstel aan.

betaaldatum

 

Wat zijn de voorwaarden voor uitstel?

  • Voor de originele rekening kunt u maximaal 4 weken uitstel aanvragen.
  • Heeft u inmiddels een 1e of 2e herinnering gekregen? Dan kunt u nog maximaal 2 weken uitstel aanvragen.

 

Hoe vraag ik uitstel aan?

Uitstel aanvragen regelt u makkelijk zelf. Zorg dat u het 14-cijferig betalingskenmerk van de rekening bij de hand heeft. U vindt deze links bovenaan uw rekening. 

Via Ella, onze digitale assistent
Klik in dit venster rechtsonder op de chatbutton en type 'uitstel aanvragen' of klik op de knop. Ella vraagt u dan om het betalingskenmerk. Ella geeft u altijd het maximaal aantal dagen uitstel.

Op de betaalpagina van uw rekening
U komt op de betaalpagina via de blauwe knop in uw digitale rekening. Heeft u een papieren rekening? Vul dan het betalingskenmerk van de rekening in op onze homepage.

Weet u het betalingskenmerk niet?
Neem dan contact op met onze servicedesk om uitstel aan te vragen voor de juiste rekening. U kunt chatten, een e-mail sturen of bellen.

Een betalingsregeling

Is het bedrag te hoog om in 1 keer te betalen? Met een betalingsregeling betaalt u in maximaal 5 delen.

realtime

 

Wat zijn de voorwaarden voor een regeling?

  • U kunt een betalingsregeling aanvragen voor rekeningen vanaf € 30,-. 
  • Rekeningen onder de € 100,- kunt u in maximaal 3 delen betalen. 
  • Rekeningen vanaf € 100,- kunt u in maximaal 5 delen betalen.  

Let op: U kunt rekeningen niet combineren in één betalingsregeling. U kunt wel een aparte betalingsregeling aanvragen voor elke rekening die hoger is dan € 30,- .

 

Hoe vraag ik een betalingsregeling aan?

U vraagt de regeling het makkelijkst zelf online aan. U betaalt dan met automatische incasso. We schrijven het bedrag elke maand van uw rekening af. Zorg ervoor dat u het betalingskenmerk en uw e-mailadres bij de hand heeft. U vindt het betalingskenmerk links bovenaan uw rekening. 

Via Ella, onze digitale assistent
Klik rechtsonderin dit venster op de chatbutton en type 'betalingsregeling aanvragen' of klik op de knop. Ella vraagt u dan om het betalingskenmerk.

Op de betaalpagina van uw rekening
U komt op de betaalpagina via de blauwe knop in uw digitale rekening. Heeft u een papieren rekening? Vul dan het betalingskenmerk van de rekening in op onze homepage.

Weet u het betalingskenmerk niet?
Neem dan contact op met onze servicedesk om een betalingsregeling aan te vragen voor de juiste rekening. U kunt chatten, een e-mail sturen of bellen.