Waarom heb ik een herinnering gekregen, maar geen originele rekening?

Infomedics stuurt u nooit als eerste een 1e herinnering of 2e herinnering (met extra kosten). We sturen altijd eerst een originele rekening per e-mail of per post. We denken graag met u mee.

Digitale rekening per e-mail
Krijgt u de rekeningen per e-mail? Dan kan de originele rekening in uw spamfolder terecht zijn gekomen. Tip: voeg het e-mailadres rekening@infomedics.nl toe aan uw veilige of favoriete afzenders. De volgende rekening komt dan nooit in uw spamfolder.

Als we zien dat u de e-mail van de originele rekening nooit geopend hebt, dan sturen we de originele rekening opnieuw per post. 

Papieren rekening per post
Als u uw rekeningen per post ontvangt, dan raden wij u aan om de PostNL app te downloaden. In deze app kunt u zien welke poststukken eraan komen. Infomedics kan helaas niet zien waarom u een rekening niet heeft ontvangen, omdat er geen trackingsysteem op de post zit. Als u vragen of opmerkingen heeft over de postbezorging, kunt u contact opnemen met PostNL.