Chatten

Onze digitale assistent Ella geeft 24 uur per dag snel antwoord op uw vragen. Ze kan nu ook:

  • de status van uw rekening opzoeken en controleren of uw betaling gelukt is
  • uitstel van betaling voor u aanvragen
  • een betalingsregeling voor u aanvragen

Don't speak Dutch all that well? No problem! Ella can translate your conversation on the fly and she speaks 10 different languages. It even works when chatting with a customer support representative.

Veelgestelde vragen

output-onlinepngtools (2).png

Heeft u onze vraag en antwoord pagina al bekeken? U vindt hier antwoorden op de meest voorkomende vragen over het betalen van de rekening, vergoedingen, herinneringen of aanmaningen en nog veel meer. 

Ga naar de veelgestelde vragen

E-mail sturen

U krijgt zo snel mogelijk een reactie.

Let op: wilt u klant worden bij Infomedics? Vul dan dit contactformulier in. 
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.

Bellen

Belt u liever? Dat kan.

Onze servicedesk is bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur op telefoonnummer:

036 - 20 31 900

Langskomen of iets opsturen

Hebt u een afspraak? 
P.J. Oudweg 41
1314 CJ Almere
(Google Maps)

Wilt u ons een brief sturen?
Infomedics B.V.
Postbus 60108
1320 AC Almere