Persoonlijke betaalhulp

Onze digitale assistent Ella zoekt meteen uit wat er mogelijk is voor uw zorgrekening.

Chatbot Ella nieuw blauw 175x175

U hoeft alleen het betalingskenmerk van uw rekening in te voeren (of helemaal niets als u via onze e-mail bent gekomen). Afhankelijk van de mogelijkheden kunt u dan meteen uitstel of een betalingsregeling aanvragen.

Betalingsregeling

Met onze betalingsregeling betaalt u het bedrag automatisch in maandelijkse termijnen zonder extra kosten.

Image
icoon checklist png 400x400

Voorwaarden

  • U kunt een betalingsregeling aanvragen voor rekeningen van € 30,- of hoger.
  • Rekeningen onder de € 150,- kunt u in max. 3 termijnen betalen. 
  • Rekeningen van € 150,- en hoger kunt u in max. 5 termijnen betalen.  

Let op: U kunt rekeningen niet combineren in één betalingsregeling. U kunt wel aparte betalingsregelingen aanvragen voor elke rekening boven de € 30,-.

Automatische incasso

De betalingsregeling werkt met automatische incasso. Dat betekent dat we de termijnen elke maand van uw bankrekening afschrijven. Bij het aanvragen betaalt u de eerste € 0,01 met iDEAL. Zo geeft u ons toestemming om de termijnen automatisch af te schrijven.

Nu betalingsregeling aanvragen

U kunt de betalingsregeling direct zelf aanvragen met hulp van digitale assistent Ella. Klik op de knop hieronder om te starten. Komt u vanaf uw digitale rekening? Dan weet Ella al om welke rekening het gaat. In andere gevallen vraagt Ella naar het betalingskenmerk van de rekening.

Uitstel van betaling

Met uitstel van betaling kunt u de betaaldatum van de rekening met 4 of 2 weken opschuiven.

realtime

Voorwaarden

Voor de originele rekening kunt u maximaal 4 weken uitstel aanvragen. Heeft u inmiddels een 1e of 2e aanmaning gekregen? Dan kunt u nog maximaal 2 weken uitstel aanvragen.

Nu uitstel aanvragen

Uitstel aanvragen regelt u makkelijk zelf met hulp van onze digitale assistent Ella. U start het gesprek met de knop hieronder.

  • Ella vraagt u eerst naar het betalingskenmerk van de rekening.
  • Daarna vraagt Ella uw e-mailadres, zodat ze een bevestiging kan sturen.
  • Ella geeft u altijd het maximaal aantal weken uitstel.

Weet u het betalingskenmerk niet? Dan brengt Ella u binnen openingstijden in contact met een medewerker.

Hulp van een medewerker

Komt u er zelf niet uit? Onze medewerkers helpen u graag.

Image
Persoonlijk contact PNG 400x400

Onze medewerkers helpen u graag. Neem contact op met een medewerker als:

  • U het betalingskenmerk van uw rekening(en) niet weet.
  • Als u het overzicht kwijt bent of hulp nodig heeft.
  • Als een betalingsregeling van 5 termijnen niet voldoende is.

U kunt chatten, bellen of een e-mail sturen. U vindt de opties op onze contactpagina.

Bekijk onze contactopties

Hulp bij uw geldzaken

Maakt u zich zorgen over geldzaken? Of zorgen geldproblemen voor sombere gedachten?

U staat er niet alleen voor. Er zijn organisaties die u kunnen helpen. Het is belangrijk dat u hulp zoekt.

Geldfit

Geldfit helpt u met alle vragen en zorgen over geld. U kunt gratis en anoniem contact opnemen.
www.geldfit.nl

Schuldenwijzer

Bij schuldenwijzer kunt u met uw DigiD een eenvoudig en beveiligd overzicht van uw schulden krijgen.
www.schuldenwijzer.nl

Nibud

Het is belangrijk om in actie te komen bij kleine betaalachterstanden of grote schulden. Het Nibud helpt u op weg. 
www.nibud.nl

Gemeente of Rijksoverheid

Elke gemeente biedt schuldhulpverlening. Via uw gemeente kunt u schuldbemiddeling of schuldsanering aanvragen. Lees meer informatie over schulden op de website van Rijksoverheid.
www.rijksoverheid.nl

113

Heeft u schulden en voelt u zich daardoor somber, verloren of hopeloos? Bij 113 kunt u altijd terecht voor een gesprek. U kunt geheel anoniem bellen of chatten.
www.113.nl