Zoeken
-
Verkeerd geadresseerde post
We versturen per jaar miljoenen rekeningen. Als u post heeft ontvangen die niet voor u bedoeld was, kunt u dit aan ons doorgeven via het formulier. Samen gaan we proberen ervoor te zorgen dat u geen verkeerd geadresseerde post van Infomedics meer ontvangt.
-
Ik krijg post die niet voor mij bedoeld is. Wat moet ik doen?
Geef de gegevens op de envelop via het formulier aan ons door: https://www.infomedics.nl/post.
-
Kan ik mijn rekening op papier ontvangen?
Geef uw voorkeur door aan uw zorgaanbieder. Na uw volgende bezoek krijgt u de rekeningen per post.
-
Wat zijn de betalingsvoorwaarden?
U heeft een behandeling gehad of een bezoek gebracht aan een praktijk. We sturen altijd eerst een originele rekening per e-mail of per post. U heeft 30 dagen om deze rekening te betalen.
-
Why did I receive a reminder without an original invoice?
Infomedics will never send you a first reminder or second reminder (with added costs), without sending you an original invoice by e-mail or post first.
-
Waarom heb ik een herinnering gekregen, maar geen originele rekening?
Infomedics zal u nooit als eerste een 1e herinnering of 2e herinnering (met extra kosten) sturen. We sturen altijd eerst een originele rekening per e-mail of per post. We denken graag met u mee.
-
Van behandeling tot aan het betalen van de rekening
Nadat een behandeling is uitgevoerd, wordt deze door de zorgaanbieder ingevoerd in het softwarepakket. Een zorgaanbieder kiest zelf hoe vaak hij/zij declareert bij Infomedics. Vanaf het moment dat er is gedeclareerd in Infomedics Inzicht (het klantportaal van Infomedics) gaat het facturatieproces van start! Hoe dit proces er globaal uitziet, leest u in deze blog.
-
Privacystatement
Wij leggen u uit hoe wij uw gegevens gebruiken, en hoe wij omgaan met uw privacy.