Zoeken
-
Inloggen portalen
Log in op onze portalen voor klanten en zorgconsumenten
-
Portaal voor zorgconsumenten
Heeft u een vraag over inloggen in het portaal voor zorgconsumenten? Bekijk dan de veelgestelde vragen hieronder.
-
Hoe maak ik een account aan in het portaal?
U kunt alleen een account aanmaken als uw zorgaanbieder uw juiste mobiele telefoonnummer en e-mailadres bij ons heeft aangeleverd. Volg de 7 stappen.
-
Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten. Wat moet ik doen?
Neem contact op met onze digitale assistent Ella als u uw gebruikersnaam bent vergeten.
-
Kan ik mijn gebruikersnaam veranderen?
Uw gebruikersnaam kan niet veranderd worden. Een nieuw account aanmaken kan wel. U moet dan al uw oudere rekeningen opnieuw toevoegen.
-
Waarom lukt het niet om een wachtwoord aan te maken?
Het wachtwoord moet zo veilig mogelijk zijn. De groene balk geeft aan of uw wachtwoord veilig genoeg is.
-
Waarom lukt het niet om een gebruikersnaam aan te maken?
Wij adviseren om uw e-mailadres als gebruikersnaam te gebruiken.
-
Hoe voeg ik rekeningen van andere zorgaanbieders toe?
Het is mogelijk om rekeningen van andere zorgaanbieders toe te voegen. Let wel op dat deze zorgaanbieders ook klant moeten zijn bij Infomedics.
-
Waarom lukt het niet om mijn rekening toe te voegen?
Neem contact op met onze digitale assistent Ella als het niet lukt om uw rekening toe te voegen.
-
Kan ik een account voor mijn gezin aanmaken?
Uw account is persoonlijk. U kunt geen rekeningen van andere personen toevoegen.
-
Moet ik een account aanmaken om mijn rekening te bekijken?
U heeft geen account nodig om uw rekeningen te bekijken. Vraag bij uw zorgaanbieder of u de rekeningen per e-mail kan ontvangen.
-
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
In het scherm waar u inlogt, kunt u klikken op 'wachtwoord vergeten of veranderen'?