Zoeken
-
Waarom komt jullie rekening in mijn spambox?
Als u uw rekeningen digitaal ontvangt, dan kan de originele rekening in uw spam terecht komen. Infomedics heeft hier helaas geen invloed op.
-
Als u niet kunt betalen
Komt betalen nu niet uit? Dan bieden we een aantal mogelijkheden. Hebt u moeite met rondkomen of hebt u schulden? Lees dan hoe Geldfit u kan helpen.
-
Uw kind wordt binnenkort 18
Wanneer uw kind 18 jaar wordt, is het volgens de wet financieel zelfstandig. Daar komen nieuwe verantwoordelijkheden bij voor uw kind. De rekening van Infomedics hoort daar ook bij.
-
Ik heb mijn rekening al betaald. Waarom krijg ik een herinnering?
Dan hebben uw betaling en onze herinnering elkaar misschien gekruist. Onze herinnering was dan al onderweg op het moment dat wij uw betaling verwerkten. Controleer of uw betaling goed binnen is gekomen.
-
Ik heb een brief van de deurwaarder gekregen. Wat moet ik doen?
U krijgt een brief van de deurwaarder als uw rekening van Infomedics en de aanmaning van het incassobureau CMIB niet op tijd betaald zijn. Betaal de deurwaarder zo snel mogelijk om te voorkomen dat de deurwaarder beslag legt op uw bezittingen, of neem contact met hen op.
-
Verkeerd geadresseerde post
We versturen per jaar miljoenen rekeningen. Als u post heeft ontvangen die niet voor u bedoeld was, kunt u dit aan ons doorgeven via het formulier. Samen gaan we proberen ervoor te zorgen dat u geen verkeerd geadresseerde post van Infomedics meer ontvangt.
-
Sociaal Verantwoord Incasseren
Infomedics wil een bijdrage leveren aan het betaalbaar houden van de Nederlandse zorg. Dit doen wij door de kosten van de financiƫle afwikkeling van geleverde zorg zo laag mogelijk te houden. Wij leggen graag uit hoe we hier tegenaan kijken.
-
Technisch onderhoud
De pagina die u wilt bereiken is momenteel in onderhoud.
-
Privacystatement
Wij leggen u uit hoe wij uw gegevens gebruiken, en hoe wij omgaan met uw privacy.