Hoe zorgen wij voor tevreden patiënten?

Patiënttevredenheid

Wij helpen patiënten zo goed als wij kunnen bij het inzien, begrijpen en betalen van hun zorgrekeningen. Verder vinden wij het heel belangrijk dat patiënten tevreden zijn over hoe wij dat doen. Dus wij vragen uw patiënt na elk telefoongesprek om ons te beoordelen. Als uw patiënt niet tevreden over ons is, nemen wij contact op om vragen alsnog te beantwoorden of problemen op te lossen. 

Rekeningenportaal

Om te voldoen aan de strenge eisen voor informatieveiligheid en privacybescherming hebben wij voor uw patiënt een rekeningenportaal ontwikkeld. Inloggen gaat via tweestaps verificatie, waarbij de patiënt behalve zijn gebruikersnaam en wachtwoord een SMS-code invult die hij van ons op zijn mobiele telefoon ontvangt. Patiënten kunnen er vanzelfsprekend ook voor kiezen om de afhandeling van hun rekening niet digitaal maar via de traditionele papieren factuur te doen.

Beantwoording van vragen

Onze website geeft antwoord op heel veel vragen die al eens eerder aan ons zijn gesteld. Via de rekening-checker kan uw patiënt snel en eenvoudig controleren of zijn rekening al is betaald. Als uw patiënt er niet uitkomt kan hij bellen met de vriendelijke en ervaren medewerkers van onze Servicedesk. 

Betalingsregeling

Voor patiënten is het zeer eenvoudig om een betalingsregeling aan te vragen. Door het invullen van een formuliertje op onze website wordt de aanvraag direct ingediend.

Meer weten?

Stuur ons een berichtje. Wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.
 

Delen Volg ons online