Uw patiëntenportaal blijft behouden. Echter, u hoeft hier niet meer op in te loggen om uw rekening te downloaden of betalen. Dit kan direct vanuit de e-mail.
Wat gebeurt er met mijn patiëntenportaal?
Gerelateerde vragen
- Kan ik het nummer wijzigen waarop ik een SMS-code krijg?
- Mijn rekening klopt niet. Wat kan ik doen?
- Betaal ik voor de sms-berichten die ik van jullie ontvang?
- Ik verwacht een digitale rekening, maar heb hem nog niet ontvangen
- Ik ontvang liever een papieren rekening, kan dat?
- Hoe werkt de digitale rekening?
- Kan ik voor de digitale rekening mijn e-mailadres en/of telefoonnummer wijzigen?
- Hoe kan ik de digitale rekening downloaden?
- Wat gebeurt er als de extra controle (sms-verificatie) mislukt?
- Ik heb een portaal bij Infomedics, zie ik daar mijn digitale rekening ook?
- Mogen jullie mij zomaar een digitale rekening sturen?
- Hoe werkt het portaal voor zorgconsumenten?
- Hoe maak ik een account aan op het portaal voor zorgconsumenten?
- Waarom moet ik een account aanmaken?
- Kan ik het nummer wijzigen waarop ik een SMS-code krijg?
- Waarom krijg ik bij het openen van een rekening een SMS op een ander nummer?
- Kan ik ook rekeningen van andere zorgaanbieders toevoegen?
- Kan ik de rekeningen van mijn partner of kind(eren) toevoegen aan mijn account in het portaal?
- Waarom moet ik na het aanmaken van een account ook nog mijn rekening toevoegen?
- Ik kan mijn rekening niet toevoegen, hoe komt dat?
- Betaal ik voor de sms-berichten die ik van jullie ontvang?
- Kan ik de rekening van anderen toevoegen aan mijn account?
- Moet ik een account op het portaal aanmaken?