Wachttijden Servicedesk Patiënten

De wachttijden van onze telefonische Servicedesk zijn momenteel langer dan u van ons gewend bent. Uiteraard staan onze Servicedeskmedewerkers u graag te woord. Mocht u niet zo lang willen wachten, dan kunt u ook een aantal zaken eenvoudig en snel via onze website regelen

Controleren of de rekening al is betaald
De status van een betaling controleren kan direct op de thuispagina. Na het invullen van het betalingskenmerk, ziet u direct of uw rekening betaald is. Wanneer de rekening nog niet is betaald, kunt u direct betalen via IDEAL.

Betalingsregeling treffen
Het treffen van een betalingsregeling kan ook eenvoudig via de website. U kunt hiervoor het formulier invullen: https://www.infomedics.nl/veelgestelde-vragen/#node-22
Wanneer u op verzenden klikt is de betalingsregeling binnen vijf werkdagen geregeld.

Overige veel gestelde vragen
Daarnaast vindt u ook de antwoorden op andere veel gestelde vragen op onze website. Waar nodig zijn de antwoorden voorzien van een contactformulier. Wanneer u deze volledig invult, ontvangt u binnen 5 werkdagen antwoord.

Delen Volg ons online