Bij ons staat informatiebeveiliging en privacybescherming hoog in het vaandel. Om uw medische en persoonlijke gegevens zo goed mogelijk te beveiligen hebben wij een nieuw portaal ontwikkeld. Hierin is het mogelijk uw rekeningenstroom toe te voegen. Hiervoor heeft u per zorgaanbieder éénmalig de rekening per post nodig. Deze papieren rekening wordt naar uw huisadres gestuurd.
Waarom ontvang ik een rekening per post terwijl ik deze eerder per e-mail ontving?
Gerelateerde vragen
- Ik wil een betalingsregeling treffen
- Heb ik mijn rekening betaald?
- Hoe komt het dat ik nog een herinnering ontvang? Want ik heb al betaald!
- Kan ik mijn adres wijzigen?
- Welke betaalmogelijkheden zijn er?
- Waarom ontvang ik een rekening als ik verzekerd ben?
- Worden er kosten berekend voor een iDEAL-betaling?
- Waarom moet ik een account aanmaken?
- Wat moet ik weten over internetbankieren?
- Wat moet ik doen als ik een brief van een deurwaarder heb ontvangen?
- Kan ik meerdere rekeningen tegelijkertijd betalen?
- Ik wil graag uitstel van betaling aanvragen
- Er zit geen acceptgiro bij mijn rekening/ kan ik een acceptgiro ontvangen?
- Heb ik de rekening dubbel betaald?
- Kan ik een kopie van mijn rekening aanvragen?
- Hoe kan ik zien of mijn rekening gedeclareerd is bij mijn zorgverzekeraar?
- Hoe werkt dat met de tarieven/codes op mijn rekening?
- Wat moet ik doen als ik een brief van het CMIB heb ontvangen?
- Moet ik een account op het portaal aanmaken?
- Wat zijn de bankgegevens van Infomedics?
- Waarom ontvang ik een herinnering van Infomedics?
- Kan ik betalen met iets anders dan geld?
- Kan ik betalen in termijnen?
- Wat zijn de betalingsvoorwaarden van Infomedics?
- Waarom ontvang ik een rekening als ik verzekerd ben?
- Waarom moet ik een account aanmaken?
- Wat moet ik weten over internetbankieren?
- Kan ik het nummer wijzigen waarop ik een SMS-code krijg?
- Klopt de inhoud van de rekening?
- Hoe kan ik zien of mijn rekening gedeclareerd is bij mijn zorgverzekeraar?
- Hoe werkt dat met de tarieven/codes op mijn rekening?
- Ik verwacht een digitale rekening, maar heb hem nog niet ontvangen
- Ik ontvang liever een papieren rekening, kan dat?
- Hoe werkt de digitale rekening?
- Wat gebeurt er met mijn patiëntenportaal?
- Kan ik voor de digitale rekening mijn e-mailadres en/of telefoonnummer wijzigen?
- Hoe kan ik de digitale rekening downloaden?
- Wat gebeurt er als de extra controle (sms-verificatie) mislukt?
- Ik heb een portaal bij Infomedics, zie ik daar mijn digitale rekening ook?
- Mogen jullie mij zomaar een digitale rekening sturen?
- Hoe werkt het portaal voor zorgconsumenten?
- Hoe maak ik een account aan op het portaal voor zorgconsumenten?
- Waarom moet ik een account aanmaken?
- Kan ik het nummer wijzigen waarop ik een SMS-code krijg?
- Waarom krijg ik bij het toevoegen van een rekening een SMS op een ander nummer?
- Kunnen jullie mij wat meer vertellen over het portaal voor zorgconsumenten?
- Kan ik ook rekeningen van andere zorgaanbieders toevoegen?
- Kan ik de rekeningen van mijn partner of kind(eren) toevoegen aan mijn account in het portaal?
- Waarom moet ik na het aanmaken van een account ook nog mijn rekening toevoegen?
- Ik kan mijn rekening niet toevoegen, hoe komt dat?
- Kan ik de rekening van anderen toevoegen aan mijn account?
- Moet ik een account op het portaal aanmaken?