De rekening van uw zorgaanbieder bevat gegevens over u en uw behandeling. Het is zeer belangrijk dat de rekening op een veilige manier wordt verstuurd, zodat die gegevens niet in verkeerde handen vallen. Een rekening per e-mail versturen is relatief onveilig, daarom plaatsen wij de rekening op een account waar alleen u toegang tot heeft. Dit account staat in een beveiligde omgeving. U kunt alleen inloggen met uw gebruikersnaam, wachtwoord én een SMS-code die u op uw mobiele telefoonnummer ontvangt. Op die manier heeft niemand anders dan uzelf toegang tot uw beveiligde account.
Waarom moet ik een account aanmaken?
Gerelateerde vragen
- Ik wil een betalingsregeling treffen
- Heb ik mijn rekening betaald?
- Hoe komt het dat ik nog een herinnering ontvang? Want ik heb al betaald!
- Kan ik mijn adres wijzigen?
- Welke betaalmogelijkheden zijn er?
- Waarom ontvang ik een rekening als ik verzekerd ben?
- Worden er kosten berekend voor een iDEAL-betaling?
- Wat moet ik weten over internetbankieren?
- Wat moet ik doen als ik een brief van een deurwaarder heb ontvangen?
- Mijn rekening klopt niet. Wat kan ik doen?
- Kan ik meerdere rekeningen tegelijkertijd betalen?
- Ik wil graag uitstel van betaling aanvragen
- Er zit geen acceptgiro bij mijn rekening/ kan ik een acceptgiro ontvangen?
- Heb ik de rekening dubbel betaald?
- Hoe kan ik een kopie van mijn rekening aanvragen?
- Hoe kan ik zien of mijn rekening gedeclareerd is bij mijn zorgverzekeraar?
- Hoe werkt dat met de tarieven/codes op mijn rekening?
- Wat moet ik doen als ik een brief van het CMIB heb ontvangen?
- Moet ik een account op het portaal aanmaken?
- Wat zijn de bankgegevens van Infomedics? (IBAN)
- Waarom ontvang ik een herinnering van Infomedics?
- Kan ik betalen in termijnen?
- Wat zijn de betalingsvoorwaarden van Infomedics?
- Waar blijft mijn rekening?
- Waarom is mijn rekening vertraagd?
- Waarom ontvang ik een rekening als ik verzekerd ben?
- Wat moet ik weten over internetbankieren?
- Kan ik het nummer wijzigen waarop ik een SMS-code krijg?
- Mijn rekening klopt niet. Wat kan ik doen?
- Hoe kan ik zien of mijn rekening gedeclareerd is bij mijn zorgverzekeraar?
- Hoe werkt dat met de tarieven/codes op mijn rekening?
- Ik verwacht een digitale rekening, maar heb hem nog niet ontvangen
- Ik ontvang liever een papieren rekening, kan dat?
- Hoe werkt de digitale rekening?
- Wat gebeurt er met mijn patiëntenportaal?
- Kan ik voor de digitale rekening mijn e-mailadres en/of telefoonnummer wijzigen?
- Hoe kan ik de digitale rekening downloaden?
- Wat gebeurt er als de extra controle (sms-verificatie) mislukt?
- Ik heb een portaal bij Infomedics, zie ik daar mijn digitale rekening ook?
- Mogen jullie mij zomaar een digitale rekening sturen?
- Waar blijft mijn rekening?
- Hoe werkt het portaal voor zorgconsumenten?
- Hoe maak ik een account aan op het portaal voor zorgconsumenten?
- Kan ik het nummer wijzigen waarop ik een SMS-code krijg?
- Waarom krijg ik bij het openen van een rekening een SMS op een ander nummer?
- Kunnen jullie mij wat meer vertellen over het portaal voor zorgconsumenten?
- Kan ik ook rekeningen van andere zorgaanbieders toevoegen?
- Kan ik de rekeningen van mijn partner of kind(eren) toevoegen aan mijn account in het portaal?
- Waarom moet ik na het aanmaken van een account ook nog mijn rekening toevoegen?
- Ik kan mijn rekening niet toevoegen, hoe komt dat?
- Kan ik de rekening van anderen toevoegen aan mijn account?
- Moet ik een account op het portaal aanmaken?