(Uitgesteld) betalen van een rekening

Rekening betalen

Iedereen kent het wel: zo'n maand waarin een wasmachine het begeeft of een auto kapot gaat. Net op dat moment wordt u ook nog eens geconfronteerd met een rekening vanuit Infomedics. Deze kunt u niet direct betalen binnen de betaaltermijn van 30 dagen, wat nu? Wij bieden verschillende mogelijkheden. In deze blog leest u daar meer over!  

Uitstel van betaling 
Wij kunnen u kosteloos tot 4 weken uitstel van betaling aanbieden. Afhankelijk van de status van de rekening en de hoogte van het bedrag kunnen wij bekijken of dit ook voor uw rekening een optie is. Lees en regel hier meer: https://www.infomedics.nl/ik-wil-graag-uitstel-van-betaling-aanvragen 

Afsluiten betalingsregeling 
Kunt u de rekening niet in één keer betalen? Dan bieden wij u de mogelijkheid een betalingsregeling te treffen. Dit kan bij rekeningen vanaf €50,-. Houd er rekening mee dat aan onze betalingsregeling kosten zijn verbonden, deze zijn €5,- per termijn. Lees hier meer: https://www.infomedics.nl/ik-wil-een-betalingsregeling-treffen 

Verwacht u een hoge rekening? 
Wilt u vooraf al iets regelen voor een hoge rekening die u niet direct kunt betalen, dan is het Infomedics Betaalplan mogelijk een optie. Ook als u reeds een rekening heeft ontvangen kan het Infomedics Betaalplan een optie zijn. Lees hier meer: https://www.infomedics.nl/betaalplan 

Belangrijk! Handel altijd en schuif een rekening niet opzij. U kunt zelf direct online in actie komen of telefonisch even contact met ons opnemen. Dan denken we graag met u mee. Het is vervelend als er een verhoging wordt doorgevoerd of wij uw rekening moeten overdragen aan een incassobureau.