Tijdelijk geen iDeal betalingen mogelijk

Vanaf vrijdagavond 30 maart is het tijdelijk niet meer mogelijk om uw rekeningen via iDeal te betalen. Dit komt doordat het bedrijf dat momenteel onze iDeal betalingen verwerkt hiermee stopt. Wij hebben inmiddels een nieuw bedrijf gevonden dat dit wel voor ons kan doen. Het vergt echter een aantal aanpassingen aan ons systeem, waardoor iDeal betalingen tijdelijk niet meer mogelijk zijn. Wij verwachten dat de iDeal knop binnen enkele weken weer beschikbaar is op het patiëntportaal.

 

U kunt op twee manieren uw rekeningen te betalen

  1. Handmatig (internetbankieren) a.d.h.v. de 13-cijferige code ‘omschrijving’.

Deze code vindt u binnen het kader ‘betaalgegevens’ op het voorblad van uw rekening. Om uw betaling correct te kunnen verwerken, verzoeken wij u om meerdere rekeningen niet in één betaling te voldoen. Als de omschrijving bij internetbankieren niet wordt herkend, kunt u het nummer vooraan aanvullen met nullen.

  1. Het afgeven van een automatische incasso.

 

Mocht u vragen hebben naar aanleiding van dit bericht, verzoeken wij u om contact op te nemen met onze servicedesk.

Delen Volg ons online