Welke oplossingen bieden wij aan?
Wilt u ver weg blijven van de administratieve rompslomp, verzekerd zijn van betaling voor uw geleverde diensten en geen risico dragen voor niet betaalde rekeningen? Infomedics heeft voor u de oplossing. Samen met softwareleverancier Intramed hebben wij D-Pay en D-Pay Lite ontwikkeld. Deze unieke oplossingen zijn volledig geïntegreerd in Intramed en verminderen de administratieve lasten van het complexe declaratieproces.
Hoe werkt deze dienstverlening?
D-Pay
Met D-Pay kunt u via de koppeling met Intramed direct uw declaraties bij zorgverzekeraars én zorgconsumenten indienen. U kunt D-Pay instellen zoals dat voor u het beste werkt. U heeft zelf de regie in handen en bepaalt grotendeels zelf wat er met een declaratie gebeurt op het moment dat er een afwijsbericht vanuit de zorgverzekeraar komt. Een meerwaarde voor de praktijk omdat er nu zonder tussenkomst van de zorgverlener declaraties gestopt worden of direct naar de zorgconsument gaan.
D-Pay Lite
Met D-Pay Lite stuurt Infomedics automatisch per e-mail een iDeal-betaalverzoek naar uw zorgconsument. Uit onderzoek blijkt dat 70% dezelfde dag nog betaalt. Maar daar hoeft u zich geen zorgen om te maken. De standaard uitbetaaltermijn is 2 werkdagen. Zo nodig worden patiënten schriftelijk herinnerd om te betalen. Wordt er dan nog steeds niet betaald? Dan schakelen wij een deurwaarder in. Op die manier heeft u geen omkijken meer naar betalers en niet-betalers. U kunt zich concentreren op zaken die er echt toe doen; de zorg voor uw zorgconsumenten.
De mogelijkheden per oplossing
D-Pay
- Clearing
- Facturering
- Debiteurenbeheer
- Digitaal factureren
- Incassotraject
- Deurwaarderstraject
- Overname debiteurenrisico
D-Pay lite
- Clearing
- Facturering
- Debiteurenbeheer
- iDeal-betaalverzoek
- Incassotraject
- Deurwaarderstraject
- Overname debiteurenrisico
Wat doen jullie nog meer?
Infomedics Betaalplan
Het Infomedics betaalplan is voor patiënten die zorg nodig hebben, maar niet direct de volledige rekening kunnen betalen. Zeker in drukke en vaak kostbare, periode kan het voorkomen dat een behandeling voor een klant gewenst is, maar niet betaald kan worden.
Even verder voorstellen
Wat cijfers en feiten op een rij
Dit betekenen wij voor uw patiënten
Nadat een patiënt bij u is geweest, dan pakken wij de administratieve afhandeling voor onze rekening.
Meer weten?
U wilt een afspraak met ons maken? Meer informatie over onze dienstverlening? Of heeft u een vraag? Vul het contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.