Werken bij de Servicedesk

Tell me more, tell me more

Werken bij de Servicedesk is werken voor onze klanten en voor de "klanten" van onze klanten. Laten we voorop stellen dat werken voor onze servicedesks soms een engelengeduld van je vraagt. Laten we ook voorop stellen dat werken voor onze servicedesks heel veel voldoening met zich mee brengt.

Wat in ieder geval handig is, is wanneer je van jezelf kan zeggen dat je een problem-solver pur sang bent, je mensen graag verder helpt en waar mogelijk graag creatief meedenkt over eventuele oplossingen voor vragen. Alle vragen komen binnen via onze website en telefonisch. Je werk is dus een afwisseling van die twee, plus dat je bezig bent met het afhandelen van zaken die voortkomen uit je gesprekken en conversaties via e-mail. Afhankelijk van je voorkeur en ervaring kan je solliciteren voor een baan bij de Servicedesk Zorgconsumenten of bij de Servicedesk Klanten

Vacatures van Operations

Zorgconsumenten of klanten?

Wat heeft jouw voorkeur?

Servicedesk Zorgconsumenten
Op de Servicedesk Zorgconsumenten helpen we iedereen die een rekening van Infomedics heeft ontvangen en hier vragen over heeft. We noemen deze vragenstellers 'zorgconsumenten', omdat we op mensen helpen over alle zorggebieden heen. Je kunt dus op het ene moment iemand spreken die een vraag heeft over zijn/haar tandartsrekening (patiënt), en vervolgens een bericht krijgen van iemand die een vraag heeft over een rekening van een therapeut (cliënt). Zo leer je van alles over verschillende zorgsoorten en kan je mensen steeds sneller helpen! En kom je er even niet uit? Leg je vraag neer bij onze interne 'vraagbaak' en wat meer ervaren collega's helpen je verder. 

Servicedesk Klanten
Op de Servicedesk Klanten helpen we al onze eigen klanten (zo'n 7.500 zorgaanbieders) met het gebruik van ons portaal en hun ingediende declaraties. De Servicedesk Klanten is opgedeeld in verschillende zorgsoorten (bijvoorbeeld het DBC-team, Team Optiek & Audio), waarbij de meeste collega's ondersteuning bieden aan onze grootste klantengroep (onze mondzorgklanten). Je kennis is hier dus specifieker gefocust op één zorgsoort waar je steeds meer over leert. Voor ieder wat wils op de servicedesk! 

Wat vinden je toekomstige collega's?

Werken bij Infomedics: dat kan jij als mens- en oplossingsgerichte topper! Mohamed en Mitra, beiden werkzaam bij de Servicedesk Klanten vertellen je er meer over. 

Mitra Boedhoe

Testimonial

Mitra Boedhoe

Als medewerker van de Servicedesk Klanten is Mitra Boedhoe het gezicht van Infomedics naar zorgverleners. Ze staat klaar voor alle aangesloten paramedici, apothekers, audiciens en opticiens. Wat doet ze nog meer?

Lees de volledige testimonial
Mohamed

Testimonial

Mohamed Ibrahimi

Mohamed Ibrahimi begon als Servicedesk medewerker bij Famed. Inmiddels zijn Famed en Infomedics verenigd en is Mohamed alweer een aantal jaar teamleider van de Servicedesk Klanten – DBC/GGZ. Lees meer over zijn baan!

Lees de volledige testimonial