Werken bij de Servicedesk

Tell me more, tell me more

Werken bij een van onze Servicedesks is werken voor onze klanten of voor de "klanten" van onze klanten. Jij bent het eerste aanspreekpunt en hebt een belangrijke signalerende rol. Met jouw inlevingsvermogen, kennis en vindingrijkheid los je problemen en uitdagingen voor onze klanten en zorgconsumenten op. 

Afhankelijk van je voorkeur en ervaring kan je solliciteren bij de Servicedesk Zorgconsumenten of bij de Servicedesk Klanten. Het is in ieder geval handig wanneer je van jezelf kan zeggen dat je goed bent in problemen oplossen, je mensen graag verder helpt en creatief meedenkt over verbeteringen voor de toekomst. 

Servicedesk Zorgconsumenten  
Als we het over de zorgconsument hebben, gaat het over de klant van de zorgaanbieder. Bijvoorbeeld de patiënt in de tandartsstoel of de klant van de opticien. Je beantwoordt telefonische en schriftelijke vragen. Elk contactmoment is anders. Zo bied je een betalingsregeling aan, geef je algemene uitleg over de rekening, neem je een bezwaar in behandeling of ga je in het systeem op zoek naar een betaling. Jouw aanpak is altijd gericht op de best passende oplossing.  

Servicedesk Klanten  
Als Klantexpert ben je medeverantwoordelijk voor het goed laten verlopen van het gehele declaratie- en facturatieproces. Je werkt in vaste teams. Samen met je teamleden vorm je het visitekaartje van Infomedics. Alle vragen komen binnen via het klantenportaal of de telefoon. Je werkt afwisselend en bent bezig met het afhandelen van zaken die voortkomen uit je gesprekken en e-mails. Je draagt actief bij aan het realiseren van een optimale klantbeleving en hoge klanttevredenheid. Eigen verantwoordelijkheid speelt een grote rol. 

 

Zorgconsumenten of klanten?

Wat heeft jouw voorkeur?

Servicedesk Zorgconsumenten
Op de Servicedesk Zorgconsumenten helpen we iedereen die een rekening van Infomedics heeft ontvangen en hier vragen over heeft. We noemen deze vragenstellers 'zorgconsumenten', omdat we mensen helpen over alle zorggebieden heen. Je kunt dus op het ene moment iemand spreken die een vraag heeft over zijn/haar tandartsrekening (patiënt) en vervolgens een vraag krijgen over een rekening van een therapeut (cliënt). Zo leer je van alles over verschillende zorgsoorten en kan je mensen steeds sneller helpen! En kom je er even niet uit? Leg je vraag neer bij onze interne 'vraagbaak' en wat meer ervaren collega's helpen je verder. 

Wil je meer weten over het werk op de Servicedesk Zorgconsumenten en hoe wij onze service verder ontwikkelen? Bekijk dan hieronder de podcast!

Servicedesk Klanten
Op de Servicedesk Klanten helpen we al onze eigen klanten (zo'n 7.500 zorgaanbieders) met het gebruik van ons portaal en hun ingediende declaraties. De Servicedesk Klanten is opgedeeld in verschillende zorgsoorten (bijvoorbeeld het DBC-team, Team Optiek & Audio), waarbij de meeste collega's ondersteuning bieden aan onze grootste klantengroep (onze mondzorgklanten). Je kennis is hier dus specifieker gefocust op één zorgsoort waar je steeds meer over leert. Voor ieder wat wils op de servicedesk! 

Wat vinden je toekomstige collega's?

Werken bij Infomedics! Mohamed en Mitra, beiden werkzaam bij de Servicedesk Klanten, vertellen je er meer over.

Mitra Boedhoe

Testimonial

Mitra Boedhoe

Als medewerker van de Servicedesk Klanten is Mitra Boedhoe het gezicht van Infomedics naar zorgverleners. Ze staat klaar voor alle aangesloten paramedici, apothekers, audiciens en opticiens. Wat doet ze nog meer?

Lees de volledige testimonial
Mohamed

Testimonial

Mohamed Ibrahimi

Mohamed Ibrahimi begon als Servicedesk medewerker bij Famed. Inmiddels zijn Famed en Infomedics verenigd en is Mohamed alweer een aantal jaar teamleider van de Servicedesk Klanten – DBC/GGZ. Lees meer over zijn baan!

Lees de volledige testimonial

Vacatures van