Overslaan en naar de inhoud gaan

Profiel Menu

  • Consument
  • Zorgaanbieder
  • Werken bij
Home

Consument menu

  • Hulp & vragen
  • Over Infomedics
  • Contact
  • Pers
  • Zoeken IM-Icoon-Zoeken
  • Inloggen

Blog

Door uw bezoek aan onze website, uw vragen aan onze digitale assistent en uw telefoontjes aan onze Servicedesk leren wij steeds beter welke onderwerpen belangrijk zijn voor u. Op deze pagina bespreken we bepaalde onderwerpen uitgebreider zodat u sneller antwoord heeft op uw vraag! 

Bekijk alle artikelen

Infomedics legt uit!

Uw rekening van Infomedics is het topje van de ijsberg van onze dienstverlening. Op deze pagina leggen wij u allerlei zaken uit die te maken hebben met uw rekening. Denk aan "hoe werkt het proces rondom mijn rekening", of "wat betekenen de codes op mijn rekening?". En heeft u een vraag en ziet u het antwoord hier niet uitgebreid voorbij komen? Laat het ons dan weten. Wij vullen de informatie graag aan! 

Artikelen

Zo bent u up-to-date!

Rekening betalen

(Uitgesteld) betalen van een rekening

Komt de rekening op een onhandig moment enen kunt u deze niet binnen de betaaltermijn van 30 dagen betalen? Dan bieden wij verschillende mogelijkheden. Meer weten over het (uitgesteld) betalen van een rekening? Lees dan verder.

Lees meer
Zorgconsument route

Van behandeling tot aan het betalen van de rekening

Nadat een behandeling is uitgevoerd, wordt deze door de zorgaanbieder ingevoerd in het softwarepakket. Een zorgaanbieder kiest zelf hoe vaak hij/zij declareert bij Infomedics. Vanaf het moment dat er is gedeclareerd in Infomedics Inzicht (het klantportaal van Infomedics) gaat het facturatieproces van start! Hoe dit proces er globaal uitziet, leest u in deze blog.   

Lees meer
Rekeningchecker

Uitleg over uw rekening

Op de rekeningen die wij u versturen staan vaak codes die zijn ingediend door uw zorgverlener. Op deze pagina leggen wij u per zorgsoort uit wat deze codes betekenen en waar u meer informatie over uw rekening kunt vinden.

Lees meer

Consument Voet Menu (1)

  • Home
  • Hulp & vragen
  • Veelgestelde vragen
  • Contact

Consument Voet Menu (2)

  • Rekening controleren en betalen
  • Betalingsregeling aanvragen
  • Uitstel van betaling aanvragen
  • Hulp bij betalen

Consument Voet Menu (3)

  • Werken bij Infomedics
  • Infomedics voor zorgaanbieders
  • English information
  • Pers

Bottom Bar Menu

  • Privacystatement