Factoring en declaratieverwerking

Met onze factoring- en clearingoplossing nemen wij u werk uit handen
U kiest uw gewenste pakket en wij doen de rest! Zo kunt u zich richten op wat écht belangrijk is: de beste zorg voor uw patiënt. Daarnaast bieden we u financiële zekerheid door de overname van uw debiteurenrisico. Betaalt uw patiënt later of gespreid? U krijgt uw declaraties gewoon op het afgesproken moment uitbetaald.

Dit is wat u van ons kunt verwachten:

  1. We hebben contact met zorgverzekeraars en we dienen uw declaraties bij hen in.
  2. We betalen u uit op een afgesproken vast moment.
  3. We versturen de rekeningen naar uw patiënten voor het niet-vergoede deel.
  4. Als u dat wilt, nemen we uw debiteurenrisico over.
  5. U heeft altijd een persoonlijk aanspreekpunt voor al uw vragen.
  6. Er zijn koppelingen mogelijk met boekhoudprogramma's zoals Twinfield & Exact Online.
  7. In het klantportaal heeft u direct inzicht in uw omzetcijfers en ingediende declaraties. Zo houdt u de regie!

Opbouw prijsstelling dienstverlening

Uw kosten worden bepaald door de volgende componenten: de hoogte van uw omzet, het aantal rekeningen dat u verstuurt, het aantal rekeningen dat niet wordt betaald én uw gewenste moment van uitbetalen.

Factoring compleet

  • Basistarief: percentage over uw omzet
  • Risico opslag: percentage over uw omzet
  • Vast bedrag per papieren rekening
  • Vast bedrag per digitale rekening
  • Optioneel: procentuele opslag voor vervroegde uitbetaling

Geïnteresseerd?

Overtuigd van de voordelen van werken met Infomedics? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan!

Vraag offerte aan 

Bij ons staat ook uw patiënt centraal

Klantcontact icoon rs.png

Wij staan klaar voor uw patiënten
Met ruim 70 collega’s op de servicedesk staan we dagelijks klaar om uw patiënten te helpen bij vragen over de rekening. Buiten openingstijden beantwoordt onze digitale assistent Ella vragen. Zo staan wij 24/7 voor uw patiënt klaar!

Lees meer over Ella

Betaaldatum icoon rs.png

We incasseren op sociaal verantwoorde wijze
We hebben een goed uitgedacht incassoproces met voldoende mogelijkheden om de rekening op tijd te betalen. Lukt dat toch niet? Dan bieden we de mogelijkheid tot uitstel of een kosteloze betalingsregeling.

Lees meer over Sociaal Verantwoord Incasseren

Marketing icoon rs.png

Wij informeren uw patiënt
We hebben communicatiematerialen voor uw praktijk om uw patiënten te informeren over de diensten van Infomedics. Zo is uw patiënt goed op de hoogte en krijgt u minder vragen aan de balie. Zo zorgen wij voor de lach in uw praktijk!

Ilonka-Armstorff_Fresh-Unieke-Mondzorg

Klantcase

Klantcase - Fresh Unieke Mondzorg

Fresh Unieke Mondzorg bespaart gemiddeld 10 uur per maand door de samenwerking met Infomedics. Doordat zij voornamelijk Wlz-declaraties hebben, profiteren ze enorm van de goede relatie die Infomedics heeft met de zorgkantoren. "Infomedics helpt ons niet alleen snel maar ook vriendelijk en goed!" aldus Ilonka Armstorff, Operationeel Directeur bij Fresh Unieke Mondzorg.

Lees de volledige klantcase
Dr.-Olivier-van-Vlijmen_Orthodontiepraktijk-Wijchen

Klantcase

Klantcase - Orthodontiepraktijk Wijchen

Olivier van Vlijmen was als tandarts al bekend met de factoringdienstverlening van Infomedics. Na zijn specialisatie tot orthodontist opende Olivier zijn eigen praktijk. De keuze voor Infomedics was snel gemaakt. Hij ervaart Infomedics als betrouwbaar en open. Met daarnaast de goede prijs-kwaliteitverhouding raadt hij Infomedics zeker aan bij collega's.

Lees de volledige klantcase

Aanvullende diensten

Pien logo klein

Pien

Pien maakt het mogelijk om verschillende aspecten van de behandeling te berekenen. Tijdens het stellen van de diagnose kunt u direct de eigen bijdrage van uw patiënt berekenen. Wilt u weten of de verzekering van uw patiënt nog jaarruimte biedt om bijvoorbeeld een kroon te plaatsen of een uitgebreide gebitsreiniging uit te voeren? U zoekt het snel en makkelijk op. Kortom; inzicht voor u en uw patiënt! 

Lees meer over Pien 

 

IM_Icoon_Enquete 250

Patiënten enquête

De patiënten enquête helpt u om inzichtelijk te krijgen hoe uw patiënten uw dienstverlening waarderen. De vragen zijn gericht op de kwaliteit van de behandeling, de hygiëne en de inrichting van uw praktijk. De resultaten worden verzameld in een dashboard, waarin u op een makkelijke en overzichtelijke manier kunt zien hoe uw praktijk presteert.

Lees meer over patiënten enquête

 

IM_Icoon_Leerovereenkomst 250

Training balie-assistent

Infomedics biedt de training balie-assistent aan voor iedereen die direct contact heeft met de patiënten in de praktijk, van de balie-assistent tot de ervaren officemanager. De trainingen vinden plaats in kleine groepen, zodat er ruimte is voor persoonlijke aandacht en eigen inbreng. Na deze training is de balie-assistent niet alleen in staat om een goede planning te maken, maar ook om op efficiënte en professionele wijze patiënten te woord staan.

Lees meer over training balie-assistent 

Contact voor klanten en zorgconsumenten

Bent u al klant bij Infomedics en heeft u een vraag?
Bel dan 088-65 55987.

Heeft u een vraag over een rekening van u of uw cliënt? 
Bekijk dan onze veelgestelde vragen of chat met onze digitale assistent Ella. 

Neem contact met ons op

Heeft u interesse om klant bij ons te worden en toch nog vragen over wat wij voor u kunnen betekenen? Bel ons op 088 - 65 55 980 of vul het formulier hiernaast in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.