IM_Klantreis-Webpagina-Stap-1-  klein.png

Stap 1:  Maak kennis met Infomedics

Onze accountmanager maakt graag een afspraak met u om u kennis te laten maken met Infomedics

IM_Klantreis-Webpagina-Stap-2-  klein.png

Stap 2:  Samenwerkingsvoorstel op maat

Op basis van uw wensen stuurt onze accountmanager een passend samenwerkingsvoorstel op. 

IM_Klantreis-Webpagina-Stap-3-  klein.png

Stap 3:  Uw akkoord

Bent u akkoord met ons samenwerkingsvoorstel? Dan ontvangt u van ons een instructie met de documenten die u moet aanleveren. Deze documenten hebben we in onderstaande checklist voor u samengevat. 

IM_Klantreis-Webpagina-Stap-4-  klein.png

Stap 4:  Digitale overeenkomst

U ontvangt uw overeenkomst digitaal ter ondertekening via Signhost. Bij het digitaal ondertekenen identificeert u zich via iDIN. Hiervoor gebruikt u uw privébankrekening. Meer informatie over iDIN? Kijk op www.iDIN.nl.

IM_Klantreis-Webpagina-Stap-5-  klein.png

Stap 5:  Bevestiging overeenkomst

Als de kredietcheck succesvol is doorlopen wordt de overeenkomst door onze directie ondertekend. Uw overeenkomst is nu definitief geaccepteerd. U ontvangt ter bevestiging een getekend exemplaar per mail. 

Checklist voor aanlevering: 

IM_Klantreis-Webpagina-Stap-5B-  klein.png
  • Kopie uittreksel KVK & UBO - registratie
  • Kopie bankpas en/of bankafschrift
  • Persoonlijk certificaat (registratie) bij VECOZO
  • AGB- registratie bij Vektis (op onderneming/vestiging en zorgverlener niveau

Let op! Er moet eerst een geldige AGB- registratie zijn voordat een behandeling gedeclareerd kan worden. 

IM_Klantreis-Webpagina-Stap-6-  klein.png

Stap 6:  Wij gaan aan de slag met uw overeenkomst

De afdeling contractbeheer streeft ernaar om uw overeenkomst binnen één week te verwerken. U ontvangt een bevestiging per mail als uw persoonlijk klantportaal is ingericht. Wij sturen u per post ook een welkomstpakket met praktische uitleg. 

Welkom bij Infomedics!

Gefeliciteerd! U heeft nu toegang tot ‘InZicht’, het klantportaal van Infomedics. U wordt gebeld door uw Klantexpert team om u van harte welkom te heten. Zij helpen u graag op weg met het aanleveren van uw eerste declaratiebestand.

IM_Klantreis-Webpagina-Stap-7-  klein.png

Stap 7:  Uw eerste declaratie

Het eerste declaratiebestand verwerken we samen! 

IM_Klantreis-Webpagina-Stap-8-  klein.png

Stap 8:  Persoonlijk contact

Uw Klantexpert team helpt en monitort of alles goed gaat en neemt indien nodig contact op. Heeft u een vraag? Stel deze dan via het klantportaal of neem telefonisch contact op via: 088 - 655 59 87