Overslaan en naar de inhoud gaan

Profiel Menu

  • Consument
  • Zorgaanbieder
  • Werken bij
Home

Consument menu

  • Hulp & vragen
  • Over Infomedics
  • Contact
  • Zoeken IM-Icoon-Zoeken
  • Inloggen
Veelgestelde vragen

Kan ik ook rekeningen van andere zorgaanbieders toevoegen?

Ja, deze mogelijkheid bestaat. Het is daarbij wel noodzakelijk dat:

  1. De betreffende zorgaanbieder de facturering heeft uitbesteed aan Infomedics.
  2. Uw juiste mobiele telefoonnummer en e-mailadres bekend zijn bij de zorgaanbieder.

Gerelateerde vragen

  • Hoe werkt het portaal voor zorgconsumenten?
  • Hoe maak ik een account aan op het portaal voor zorgconsumenten?
  • Waarom moet ik een account aanmaken?
  • Kan ik het nummer wijzigen waarop ik een SMS-code krijg?
  • Waarom krijg ik bij het openen van een rekening een SMS op een ander nummer?
  • Kunnen jullie mij wat meer vertellen over het portaal voor zorgconsumenten?
  • Kan ik de rekeningen van mijn partner of kind(eren) toevoegen aan mijn account in het portaal?
  • Waarom moet ik na het aanmaken van een account ook nog mijn rekening toevoegen?
  • Ik kan mijn rekening niet toevoegen, hoe komt dat?
  • Kan ik de rekening van anderen toevoegen aan mijn account?
  • Moet ik een account op het portaal aanmaken?

Consument Voet Menu (1)

  • Home
  • Hulp & vragen
  • Veelgestelde vragen
  • Contact

Consument Voet Menu (2)

  • Rekening controleren en betalen
  • Betalingsregeling aanvragen
  • Uitstel van betaling aanvragen
  • Infomedics Betaalplan

Consument Voet Menu (3)

  • Werken bij Infomedics
  • Infomedics voor zorgaanbieders
  • English information

Bottom Bar Menu

  • Privacystatement
  • Responsible disclosure policy