Overslaan en naar de inhoud gaan

Profiel Menu

  • Consument
  • Zorgaanbieder
  • Werken bij
Home

Consument menu

  • Hulp & vragen
  • Over Infomedics
  • Pers
  • Contact
  • Zoeken
  • Inloggen
Veelgestelde vragen

Ik kan mijn rekening niet toevoegen, hoe komt dat?

Meestal heeft dit te maken met het feit dat uw mobiele telefoonnummer niet (goed) is doorgegeven aan ons door uw zorgaanbieder. Om uw rekening toe te voegen aan uw account hebben wij uw mobiele telefoonnummer nodig. Op het moment dat uw mobiele nummer niet aan ons is doorgegeven door uw zorgaanbieder, kan de rekening niet worden toegevoegd aan uw persoonlijke account.

Gerelateerde vragen

  • Hoe werkt het portaal voor zorgconsumenten?
  • Hoe maak ik een account aan op het portaal voor zorgconsumenten?
  • Waarom moet ik een account aanmaken?
  • Kan ik het nummer wijzigen waarop ik een SMS-code krijg?
  • Waarom krijg ik bij het openen van een rekening een SMS op een ander nummer?
  • Kunnen jullie mij wat meer vertellen over het portaal voor zorgconsumenten?
  • Kan ik ook rekeningen van andere zorgaanbieders toevoegen?
  • Kan ik de rekeningen van mijn partner of kind(eren) toevoegen aan mijn account in het portaal?
  • Waarom moet ik na het aanmaken van een account ook nog mijn rekening toevoegen?
  • Kan ik de rekening van anderen toevoegen aan mijn account?
  • Moet ik een account op het portaal aanmaken?

Consument Voet Menu (1)

  • Home
  • Hulp & vragen
  • Veelgestelde vragen
  • Contact

Consument Voet Menu (2)

  • Rekening controleren en betalen
  • Betalingsregeling aanvragen
  • Uitstel van betaling aanvragen
  • Infomedics Betaalplan

Consument Voet Menu (3)

  • Werken bij Infomedics
  • Infomedics voor zorgaanbieders
  • English information
  • Pers

Bottom Bar Menu

  • Privacystatement