Groeiende betaalproblemen bij uw zorgconsument?

Steeds meer mensen kunnen door gestegen kosten de rekening niet meer betalen. Zorgpraktijken lopen hierdoor vaker het risico op onbetaalde rekeningen. Infomedics kan helpen door het debiteurenrisico over te nemen. Maar we helpen ook de zorgconsumenten door het bieden van uitstel van betaling of het aanvragen van een betalingsregeling. Zo hebben we het goed geregeld voor iedereen.

Overname debiteurenrisico    

Met het product Factoring Compleet neemt Infomedics het debiteurenrisico van onze klanten over. Hierdoor hoeven onze klanten zich geen zorgen te maken over de groeiende betaalproblemen van de zorgconsument. Betaalt de zorgconsument later of gespreid? Onze klanten krijgen hun declaraties gewoon op het afgesproken moment uitbetaald. Zo helpen wij iedereen om onbetaalde rekeningen zoveel mogelijk te voorkomen.

Om hun marge onder controle te houden kunnen onze klanten ook een kennisdocument downloaden. Of contact opnemen met de accountmanager die zich inzet om onze klanten hierin te adviseren. Zo helpen wij onze klanten hun debiteurenrisico te beheersen.   

Sociaal verantwoord incasseren

Ruim 70 collega’s op de servicedesk helpen de zorgconsumenten van onze klanten dagelijks bij vragen over o.a. de rekening, incassokosten of uitgesteld betalen. Uiteraard incasseren we altijd op sociaal verantwoorde wijze. Dit betekent dat we samen met de zorgconsument op zoek gaan naar de beste oplossing om onnodige kosten te voorkomen. Zo helpen we met het betaalbaar houden van de Nederlandse Zorg en lopen onze klanten zo min mogelijk risico op onbetaalde rekeningen.  

Verantwoord incasseren

De meest betrouwbare partner die u van A tot Z ontzorgt 

We bieden een totaaloplossing zodat u nergens meer naar om hoeft te kijken. U kiest uw gewenste pakket en wij doen de rest! Dit is wat u van ons kunt verwachten:

  1. We hebben contact met zorgverzekeraars en dienen uw declaraties bij hen in 
  2. We betalen u uit op een afgesproken vast moment 
  3. We versturen de rekening naar uw patiënt voor het niet-vergoede deel
  4. Als u dat wilt, nemen we uw debiteurenrisico over
  5. U heeft altijd een persoonlijk aanspreekpunt voor al uw vragen
  6. Er zijn koppelingen mogelijk met boekhoudprogramma's als Twinfield & Exact Online
  7. In het klantportaal heeft u direct inzicht in uw omzetcijfers en ingediende declaraties. Zo blijft u in de regie!

We streven naar de beste dienstverlening. En onze klanten staan centraal in alles wat we doen.