Overslaan en naar de inhoud gaan

Profiel Menu

  • Consument
  • Zorgaanbieder
  • Werken bij
Home

Consument menu

  • Hulp & vragen
  • Over Infomedics
  • Contact
  • Zoeken
  • Inloggen
Home

Verfijnen

  • Betalen
  • (-) Corona-gerelateerd
  • (-) Digitale rekening
  • (-) Infomedics Betaalplan
  • Leveranciers
  • Over Infomedics
  • Overig
  • Portaal voor zorgconsumenten
  • (-) Questions in English
  • Vergoedingen
  • Wijzigen van gegevens

Veelgestelde vragen

  • Waarom krijg ik het krediet van het Infomedics Betaalplan niet op mijn eigen rekening gestort?
  • Ontvang ik een bevestiging van mijn aanvraag voor het Infomedics Betaalplan?
  • Hoe veilig is het inloggen op Infomedics Betaalplan?
  • Waarom kan ik het krediet van het Infomedics Betaalplan alleen maar voor zorgkosten gebruikt worden?
  • Hoelang duurt het voordat ik weet of mijn aanvraag voor Infomedics Betaalplan is goedgekeurd en het krediet beschikbaar is?
  • Kan je ook voor meerdere behandelplannen een Infomedics Betaalplan aanvragen?
  • Kan ik ook voor een ander (kind) een Infomedics Betaalplan aanvragen?
  • Hoe vrijblijvend is de aanvraag van een Infomedics Betaalplan?
  • Binnen welke termijn kan ik het Infomedics Betaalplan annuleren?
  • Moet ik de gegevens van mijn partner ook meenemen in de aanvraag voor een Infomedics Betaalplan?

Paginering

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • Pagina 4
  • Pagina 5
  • Pagina 6
  • Volgende pagina
  • Laatste pagina

Consument Voet Menu (1)

  • Home
  • Hulp & vragen
  • Veelgestelde vragen
  • Contact

Consument Voet Menu (2)

  • Rekening controleren en betalen
  • Betalingsregeling aanvragen
  • Uitstel van betaling aanvragen
  • Infomedics Betaalplan

Consument Voet Menu (3)

  • Werken bij Infomedics
  • Infomedics voor zorgaanbieders
  • English information

Bottom Bar Menu

  • Privacystatement
  • Responsible disclosure policy