Veelgestelde vragen
- Heb ik de rekening dubbel betaald?
- Kunnen jullie mij iets vertellen over mijn vergoeding?
- Ik kan mijn rekening niet toevoegen, hoe komt dat?
- Kan ik de rekening van anderen toevoegen aan mijn account?
- De persoonsgegevens op mijn rekening zijn onjuist, wat nu?
- Wat zijn de bankgegevens van Infomedics? (IBAN)
- Hoe kan ik mijn verzekeringsgegevens wijzigen?
- Heb ik mijn rekening betaald?
- Waarom is mijn rekening niet vergoed door mijn zorgverzekeraar?
- Wat moet ik doen als ik ben veranderd van zorgverzekeraar?
- Waarom ontvang ik een herinnering van Infomedics?
- Hoe komt het dat ik nog een herinnering ontvang? Want ik heb al betaald!
- Hoe werkt het portaal voor zorgconsumenten?
- Wat doet Infomedics nou eigenlijk?
- Ik wil mijn adres wijzigen