Een account aanmaken in uw nieuwe patiëntportaal

De regels voor het beveiligen van privacygevoelige gegevens worden steeds strenger. Om aan deze regels te voldoen hebben wij onze website opnieuw ingericht. U hebt voortaan een account nodig om rekeningen te kunnen bekijken. Het grote voordeel van deze wijziging is dat alle rekeningen van uw zorgverlener op dit portaal geplaatst worden. U logt dus eenmaal in om toegang te krijgen tot alle rekeningen.

Tweestapsverificatie

Uw account is een beveiligde omgeving waarin wij uw rekeningen bewaren en alleen voor u zichtbaar maken. Voor toegang tot uw account maken wij gebruik van tweestaps verificatie. Dat betekent dat u behalve uw gebruikersnaam en wachtwoord ook een SMS-code invult, die u op uw mobiele telefoon van ons ontvangt. Zo heeft niemand anders dan uzelf toegang tot uw beveiligde account. U kunt rekeningen aan uw account toevoegen van alle zorgaanbieders die met Infomedics werken.

Hoe maakt u een account aan?

Klik op de link die u per e-mail heeft ontvangen of klik hier om uw account aan te maken. U komt vervolgens op de pagina waar u kunt inloggen op uw account of een account kunt aanmaken.

  • U klikt op de knop 'Account aanmaken'. 
  • U kiest een gebruikersnaam en wachtwoord
  • Vul vervolgens uw mobiele telefoonnummer in. 
  • U ontvangt op het opgegeven mobiele telefoonnummer een SMS-code.
  • Vul deze in op het daarvoor bestemde veld en klik op 'Controleren'. 
  • Uw account op het patiëntenportaal is nu aangemaakt. U kunt nu uw rekeningen van uw zorgaanbieder toevoegen aan uw portaal.

Hebt u nog vragen?

Kijk eerst eens bij de veelgestelde vragen op deze website. De kans is groot dat uw vraag daar bij staat. 

Komt u er niet uit? Bel dan met de Servicedesk op 036 20 31 900. Onze medewerkers zijn op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur.

 

Delen Volg ons online