Didi van Tilburg

Didi van Tilburg is in 2018 gestart bij Infomedics. Ze volgde naast haar baan twee jaar lang een extern traineeship, en werkte tegelijkertijd als Adviseur Corporate Communicatie & Content Marketing. Inmiddels is het traineeship voorbij en zit ze nog steeds goed op haar plek bij Infomedics. En daar, gebeurt iedere dag wel iets onverwachts. 

“Ik ben mijn werkende leven begonnen bij Famed. In het eerste jaar kwam aan het licht dat we zouden gaan samenwerken met Infomedics, dat was als starter op de afdeling Marketing & Communicatie natuurlijk een mega uitdaging! Er zat een rebranding aan te komen, maar ook kwamen er nieuwe collega's bij in het team en moesten alle basis principes van de "nieuwe" organisatie weer even op scherp worden gezet: wat was onze identiteit eigenlijk? En hoe wilden we onszelf in de markt zetten?"

'Er kan en mag enorm veel binnen Infomedics'

"Mijn traineeship is inmiddels afgerond. Infomedics heeft me de ruimte gegeven hier vol voor te gaan. Ik heb lang gestudeerd, maar ik wilde ook na mijn diploma graag doorleren. Een traineeship naast mijn baan klonk spannend, maar het vertrouwen vanuit mijn collega's heb ik altijd gevoeld. Dat is wat mij betreft ook deels de cultuur in deze organisatie: er kan veel en er mag veel, mits het bijdraagt aan de organisatie. Binnen mijn eigen team maakte dat ook echt dat ik altijd de ruimte heb gevoeld om een groot deel van mijn eigen rol invulling te geven, ondanks dat ik misschien nog niet zoveel 'echte' werkervaring had."

'Enorm veel geleerd van allerlei externe specialisten'

"Infomedics is niet bang om geld uit te geven aan kennis, en dat bedoel ik positief. Het team van Marketing & Communicatie is niet groot, terwijl het speelveld dat wel is. Als het gevoel bestaat dat we in-house niet voldoende kennis hebben, dan gaan we aan de slag met externe specialisten. Daar leer je als medewerker iedere keer weer enorm veel van. En omdat je samenwerkt met partijen die weten wat ze aan het doen zijn, lever je dus ook echt mooie dingen op!"

Je wordt in het diepe gegooid bij Infomedics en zo blijf je leren!

Didi van Tilburg (Adviseur Corporate Communicatie & Content Marketing)

'Ik heb soms dagen dat ik nergens aan toe kom van mijn lijstje'

"Omdat het team klein is, betekent dat ook dat geen dag hetzelfde is. Er wordt van je verwacht dat je hands-on kunt reageren, en dat betekent soms dat ik nergens aan toe kom van wat er die dag op mijn lijstje stond. Dat is niet erg. Je leert als geen ander prioriteren, maar je kan ook zeker de ruimte pakken om op andere momenten wél even lekker af te vinken en te knallen. Wat mij betreft een heerlijke manier om mijn dagen te vullen, ze vliegen voorbij." 

'Ik kan niet wachten tot we verhuizen'

Ik werk momenteel nog op twee locaties: Amersfoort en Almere. Ondanks de langere reistijd, kijk ik er erg naar uit om straks met alle collega's in Almere te zitten. Met een werkgroep van zo'n 20 collega's hebben we de afgelopen tijd continu feedback kunnen geven op de voortgang van de plannen. In oktober 2020 is het dan eindelijk zo ver! Met zijn allen "een nieuwe start". En voor ons team betekent dat de komende tijd nog meer focus op online, never a dull moment!