Zo brengen wij de lach in uw praktijk
Declaratieservice Plus
Met Declaratieservice Plus van Infomedics zorgen wij voor minder retrocessies bij onze klant. Door vooraf beter op de invoer van uw declaraties te controleren, voorkomen wij tot wel 70% meer uitval achteraf. Zo verbeteren we het declaratieproces en bespaart u kosten en tijd.
PIEN
Met Pien heeft u direct en op een veilige manier inzicht in het zorgbudget en de eigen bijdrage van uw patiënt. Zo geeft u uw patiënten vooraf inzicht in de kosten van een behandeling en weet uw patiënt direct waar hij aan toe is. En zo kunt u sneller een behandelplan voor uw patiënt inplannen.
Wel zo fijn!
Patiënten Enquête
Met Patiënten Enquête verzamelt u gericht feedback over de kwaliteit van uw dienstverlening. Zo helpt het u om meer inzicht te krijgen hoe uw patiënten de dienstverlening waarderen en zo kunt u deze continu blijven verbeteren. Na uw declaratie versturen wij automatisch een enquête naar uw patiënt. U kunt alle antwoorden terugvinden in uw eigen dashboard.
Johnny Joker
Johnny Joker is de naam van het vrolijke oranjegekleurde aapje. Het boegbeeld van een zeer uitgebreid mondzorgpreventieprogramma voor kinderen.
Johnny Joker helpt kinderen bij het aanleren van gezond gedrag door het leuk te maken. Het preventieprogramma gaat uit van een samenspel tussen Johnny, kind, ouder en (mond)zorgverlener.
Digitaal factureren
De voordelen voor u en uw patiënt
Digitaal factureren is de toekomst. Een digitale rekening is goedkoper, veiliger en beter voor het milieu! We streven ernaar om zoveel mogelijk rekeningen digitaal te versturen en dat onze bekende “roze envelop” bij steeds minder mensen op de mat valt.
Zo brengen wij de lach bij uw patiënt
Digitale assistant Ella
Voicebot
Met onze voicebot zijn wij altijd bereikbaar voor uw patiënt. Onze voicebot vangt eenvoudige vragen over rekeningen af waardoor onze medewerkers meer tijd hebben voor moeilijkere vragen.
Chatbot
Met onze chatbot Ella zijn wij altijd bereikbaar voor uw patiënt. Ella vangt eenvoudige vragen over rekeningen af en kan ook zelfstandig uitstel van betaling of een betalingsregeling aanvragen.
Online selfservice
Wij helpen uw patiënten graag. Veel zaken kunnen zij eenvoudig zelf regelen via onze website, zoals:
- Direct betalen via iDEAL
- Uitstel aanvragen
- Een betalingsregeling aanvragen
- De betaalstatus van de rekening controleren
- Een kopie van de rekening aanvragen
Daarnaast geven wij antwoord op de meest gestelde vragen over het betalen van de rekening, vergoedingen, het wijzigen van gegevens en nog veel meer.
Communicatiemateriaal
Op Goedgeregeldvooriedereen.nl kunt u als klant terecht voor communicatiemateriaal om uw patiënten in uw praktijk te informeren over de rekening van Infomedics, het digitaal toesturen van rekeningen en onze extra producten en diensten, zoals Patiënten Enquête.
U kunt de materialen gemakkelijk zelf downloaden, of gratis fysieke exemplaren bestellen. Deze worden dan in uw praktijk geleverd.
Zo brengen wij de lach in de zorg
Samenwerking MSPS groep
Infomedics is onderdeel van de MSPS groep. Onder de MSPS groep vallen verschillende bedrijven die zich gezamenlijk inzetten om het verschil te maken in de zorg. Zij zijn gespecialiseerd in processing services, zoals factoring en clearing van zorgdeclaraties (Infomedics en Clearing House Apothekers) en praktijksoftware (Vertimart, GSN en Flexdata).
Onze klanten profiteren van de samenwerking tussen Infomedics en de praktijksoftwarebedrijven waaronder de praktijksoftwarepakketten Exquise (-Next Generation), Simplex (-M) en Salusys vallen. Door samen te werken, zorgen we voor een optimale gebruikerservaring. Samen bouwen we aan Pien en aan onze nieuwe Declaratieservice Plus.
Voor mekaar
Het verschil maken voor anderen. We gaan het land in en steunen ieder jaar een aantal goede doelen in Nederland.
We steken onze handen uit de mouwen én doen het… “Voor mekaar”.
Onze medewerkers hebben dit jaar bepaald welke 4 goede doelen onze tijd, aandacht en financiële bijdrage ontvangen.