Overslaan en naar de inhoud gaan

Profiel Menu

  • Consument
  • Zorgaanbieder
  • Werken bij
Home

Consument menu

  • Hulp & vragen
  • Over Infomedics
  • Pers
  • Contact
  • Zoeken
  • Inloggen

Hulp & vragen

Op deze pagina leest u meer over de meest gestelde vragen aan Infomedics. We hebben de belangrijkste vragen verdeeld in overzichtelijke onderwerpen, zodat u direct de informatie kunt vinden die u zoekt.

Heeft u toch het gevoel dat uw onderwerp er niet tussen staat? Dan kunt u uiteraard ook direct al onze veelgestelde vragen bekijken. 

Ga naar de FAQ! 

Betalen of een betaalafspraak Uw rekening via e-mail Uw gegevens wijzigen

Onze meestgestelde vragen

  • Ik wil een betalingsregeling treffen
  • Ik wil graag uitstel van betaling aanvragen
  • Ik wil mijn adres wijzigen
  • Ik wil mijn e-mailadres en/of mobiele telefoonnummer wijzigen
Bekijk alle veelgestelde vragen

Blog

Alles wat u wilde weten over uw rekening van Infomedics

Infomedics verstuurt rekeningen voor zorgaanbieders. Als uw zorgaanbieder klant is bij ons, krijgt u uw rekening dus ook van ons. Op uw rekening kunt u terugzien van welke zorgaanbieder de rekening komt, en voor welke zorg de rekening is. Heeft u een vraag over uw rekening, of over het betalen ervan? Of wilt u iets anders weten? Op deze pagina vindt u onze blog, informatieartikelen of kunt u binnen onze veelgestelde vragen misschien uw antwoord vinden.  

roze envelop
Rekening betalen

(Uitgesteld) betalen van een rekening

Komt de rekening op een onhandig moment enen kunt u deze niet binnen de betaaltermijn van 30 dagen betalen? Dan bieden wij verschillende mogelijkheden. Meer weten over het (uitgesteld) betalen van een rekening? Lees dan verder.

Lees meer
Zorgconsument route

Van behandeling tot aan het betalen van de rekening

Nadat een behandeling is uitgevoerd, wordt deze door de zorgaanbieder ingevoerd in het softwarepakket. Een zorgaanbieder kiest zelf hoe vaak hij/zij declareert bij Infomedics. Vanaf het moment dat er is gedeclareerd in Infomedics Inzicht (het klantportaal van Infomedics) gaat het facturatieproces van start! Hoe dit proces er globaal uitziet, leest u in deze blog.   

Lees meer
Rekeningchecker

Uitleg over uw rekening

Op de rekeningen die wij u versturen staan vaak codes die zijn ingediend door uw zorgverlener. Op deze pagina leggen wij u per zorgsoort uit wat deze codes betekenen en waar u meer informatie over uw rekening kunt vinden.

Lees meer
Bekijk meer actualiteiten

Wat wordt ons telefonisch vaak gevraagd?

Betaalmogelijkheden, onze rekening via e-mail ontvangen en een verhuizing staan in de top 3 van de meestgestelde vragen aan Infomedics. Hieronder leggen we de onderwerpen wat uitgebreider aan u uit. 

Icoon_Betaalplan

Uw rekening betalen

Betalen of een betaalafspraak maken

U kunt uw rekening bij Infomedics op allerlei manieren betalen. Op deze pagina vertellen wij u meer over onze betaalmogelijkheden en de voorwaarden die horen bij een rekening van Infomedics.

Lees meer
Digitale nota

Uw digitale nota

Uw rekening via e-mail

Als wij uw e-mailadres en mobiele telefoonnummer hebben ontvangen van uw zorgaanbieder, sturen wij u uw rekening digitaal. Op deze pagina vertellen wij u meer over wat dit inhoudt, hoe u uw rekening herkent en wat u kunt doen als uw gegevens niet juist zijn.

Lees meer
Gegevens wijzigen

Uw gegevens wijzigen

Een verhuizing, of nieuw e-mailadres?

Zorg dat u altijd even checkt na een bezoek aan uw zorgaanbieder, of uw adresgegevens, telefoonnummer en e-mailadres nog juist in het systeem van uw zorgaanbieder staan!

Lees meer

Consument Voet Menu (1)

  • Home
  • Hulp & vragen
  • Veelgestelde vragen
  • Contact

Consument Voet Menu (2)

  • Rekening controleren en betalen
  • Betalingsregeling aanvragen
  • Uitstel van betaling aanvragen
  • Infomedics Betaalplan

Consument Voet Menu (3)

  • Werken bij Infomedics
  • Infomedics voor zorgaanbieders
  • English information
  • Pers

Bottom Bar Menu

  • Privacystatement