Betalen of een betaalafspraak maken

U heeft een rekening van Infomedics ontvangen. De belangrijkste vragen over hoe u kunt betalen en wat de voorwaarden zijn leest u hier terug.

Uw rekening digitaal of op papier?
Iedere zorgaanbieder is anders. Soms krijgt u uw rekening daarom op papier, en soms per e-mail. U kunt uw voorkeur altijd doorgeven aan uw zorgaanbieder. Als u de rekening per e-mail ontvangt, kunt u deze direct vanuit de e-mail betalen en eventueel downloaden voor uw eigen administratie. 
Ontvangt u de rekening per post? Dan kunt u de QR-code op de rekening scannen (let op, doe dit met een algemene QR-code scanner, de scanners vanuit uw bank applicatie werkt mogelijk niet).
Of u uw rekening nou per e-mail of per post ontvangt, u kunt deze altijd via onze website betalen. Vul uw betalingskenmerk in op onze homepage en betaal (en download) uw rekening direct! 

De betaaltermijn
Een rekening van Infomedics heeft een betaaltermijn van 30 dagen. Of u deze nou op papier of digitaal ontvangt. Dat betekent dat u uw rekening vóór het einde van die termijn moet hebben betaald. Uiteraard kan het zijn dat dit niet goed uitkomt, of dat u de rekening over het hoofd heeft gezien. Dan sturen wij u een herinnering. Ook de herinnering heeft een betaaltermijn. Houd er rekening mee dat de tweede herinnering kosten met zich meebrengt. Betaal dus op tijd om verhoging te voorkomen! 

Uitstel van betaling, een betalingsregeling of het Infomedics Betaalplan
Komt onze rekening op een onhandig moment? Wij kunnen u kosteloos tot 21 dagen uitstel van betaling aanbieden. En, als u echt geen andere mogelijkheid ziet, kunt u ook een betalingsregeling afsluiten met ons (hier zijn wel kosten aan verbonden). Als u een rekening met hoge kosten al eerder ziet aankomen, willen wij u graag wijzen op het Infomedics Betaalplan

Lees meer over het betalen van uw rekening aan Infomedics