Zoeken
-
Ik ben mijn rekening kwijt, kunnen jullie de e-mail opnieuw sturen?
Het is helaas niet mogelijk om uw rekening opnieuw naar u te e-mailen. Het is niet veilig om deze medische gegevens als bijlage in een e-mail te sturen. U kunt de rekening wel opnieuw downloaden.
-
Uw rekening via e-mail
Als wij uw e-mailadres en mobiele telefoonnummer hebben ontvangen van uw zorgaanbieder, sturen wij u uw rekening digitaal. Op deze pagina vertellen wij u meer over wat dit inhoudt, hoe u uw rekening herkent en wat u kunt doen als uw gegevens niet juist zijn.
-
Moet ik een account aanmaken om mijn rekening te bekijken?
U heeft geen account nodig om uw rekeningen te bekijken. Vraag bij uw zorgaanbieder of u de rekeningen per e-mail kan ontvangen.
-
Digitale rekening
Heeft u uw rekening per e-mail gekregen en een vraag? Hieronder leest u de meest veelgestelde vragen over de digitale rekening.
-
Hoe kan ik de digitale rekening downloaden?
Klik in uw e-mail op 'Bekijk en betaal rekening'. In de webpagina die opent kunt u uw rekening direct betalen óf downloaden.
-
Hoe krijg ik een overzicht voor de belastingaangifte?
Als u de betalingskenmerken weet en u de rekeningen per e-mail ontvangt, kunt u uw rekeningen (opnieuw) downloaden. Vul uw betalingskenmerk hieronder in.
-
Wat zijn de betalingsvoorwaarden?
U heeft een behandeling gehad of een bezoek gebracht aan een praktijk. We sturen altijd eerst een originele rekening per e-mail of per post. U heeft 30 dagen om deze rekening te betalen.
-
Ik heb een account bij Infomedics, zie ik mijn digitale rekening daar ook?
Als u een account heeft aangemaakt, dan ziet u alleen de rekeningen van de zorgaanbieders die u handmatig heeft toegevoegd aan het account. Als u uw rekening digitaal krijgt, kunt u de rekening ook direct vanuit de e-mail betalen en downloaden.
-
Why did I receive a reminder without an original invoice?
Infomedics will never send you a first reminder or second reminder (with added costs), without sending you an original invoice by e-mail or post first.
-
Waarom heb ik een herinnering gekregen, maar geen originele rekening?
Infomedics zal u nooit als eerste een 1e herinnering of 2e herinnering (met extra kosten) sturen. We sturen altijd eerst een originele rekening per e-mail of per post. We denken graag met u mee.
-
Privacystatement
Wij leggen u uit hoe wij uw gegevens gebruiken, en hoe wij omgaan met uw privacy.